En Pingles Dagbok: Rodrick ruler
Greg begynner på neste klassetrinn med selvsikkerheten og vennskapene intakt, og et godt øye til den nye jenta i byen – Holly Hills. Men hjemme er Greg fortsatt i full krig med storebroren Rodrick, så foreldrene har ilagt brødrene tidenes strengeste «straff»: Guttene må tilbringe kvalitetstid sammen.