En pingles dagbok: Siste stikk
Når tilbakelente Greg skjønner at han ikke møter farens høye forventing til ham, øker presset til å ta i et tak. Etter en rekke festlige nære på-katastrofer gir foreldrene til Greg ham et ultimatum som kanskje kan utfordre hans pinglete væremåte for alltid.
Adaptert etter den tredje utgivelsen av Jeff Kinneys verdensomspennende bestselgende bokserie. Greg Heffley og familien vender tilbake med deres neste klønete eventyr i den animerte filmen «En pingles dagbok: Siste stikk.» Når tilbakelente Greg skjønner at han ikke møter farens høye forventing til ham, øker presset til å ta i et tak. Etter en rekke festlige nære på-katastrofer gir foreldrene til Greg ham et ultimatum som kanskje kan utfordre hans pinglete væremåte for alltid. Regissert av Matt Danner («Legenden om de tre caballeros») og skrevet og produsert av Jeff Kinney. «En pingles dagbok: Siste stikk» inkluderer stemmene til Aaron D. Harris («Matlock») som Greg Heffley og Chris Diamantopoulos («Silicon Valley») som Frank Heffley.