Mission: Impossible
Ethan Hunt, en hemmelig agent, får skylden for drapene på spionteamet sitt og prøver å rømme fra snikmorderne som er etter ham. Han kjemper mot klokken for å oppdage sannheten.
Tom Cruise stråler i suksessfilmen som “holder deg på kanten av setet før den sprenger deg ut av det”. (Howard Rosenberg, Los Angeles Times). Cruise spiller rollen som Ethan Hunt, en hemmelig agent som får skylden for at spionteamet hans blir drept. Hunt flykter fra myndighetenes leiemordere, bryter seg inn i CIAs hvelv, klamrer seg til taket på et hurtigtog, og raser som en brennende lunte for å holde seg ett skritt foran de som er etter ham… og ett skritt nærmere en sjokkerende sannhet.