Kinds of Kindness
"Kinds of Kindness" er en tredelt fabel regissert av Yorgos Lanthimos som følger en mann uten valgmuligheter som prøver å ta kontroll over sitt eget liv, en politimann som blir urolig når kona kommer tilbake og virker som en annen person etter at hun har vært savnet på havet, og en kvinne som, bestemt på å finne en spesiell person med en spesiell evne, er skjebnebestemt til å bli en fremragende åndelig leder.