Armageddon
Når NASA-sjefen skjønner at jorden har 18 dager på seg før den blir ødelagt av en meteor på størrelse med Texas, har han bare ett valg: å sende et lag med røffe oljeborere til asteroiden og bore et kjernefysisk våpen inn i kjernen.
Med en hastighet på 35 000 km/t er en gigantisk asteroide på kollisjonskurs med jorden. For å forhindre en total katastrofe engasjerer NASA-sjefen Dan Truman (Billy Bob Thornton) verdens fremste oljeboringsekspert, Harry S. Stamper (Bruce Willis), den eneste som kan klare oppdraget. Gjennom tolv intensive dager skal han og hans menn trenes til å fungere som astronauter og ikke minst til å redde verden. I rollen som Harrys datter finner vi Liv Taylor, og hennes store kjærlighet AJ spilles av Ben Affleck. Armageddon er en forrykende actionfilm av Michael Bay og Jerry Bruckheimer.