Kaninhullet
En ung kaninfrøken reiser ut for å grave drømmehulen sin, til tross for at hun ikke har peiling på hva hun skal gjøre. I stedet for å fortelle sine naboer at hun ikke har peiling, graver hun seg dypere ned i trøbbel. Etter bokstavelig talt å ha nådd bunnen, og støtt på steinharde problemer, lærer hun at det slett ikke er noen skam å be om hjelp.