Nona
En bestemor, Nona, planlegger å tilbringe dagen med å stenge verden ute og se favorittprogrammet sitt på TV: E.W.W. Smashdown Wrestling. Men når det fem år gamle barnebarnet Renee uventet blir sluppet av hos henne, må Nona velge mellom sine to favoritt-ting.