No Exit
I spenningsthrilleren “No Exit” blir Darby Thorne, en ung kvinne på vei til et familienødsfall, strandet i en snøstorm og tvunget til å søke ly på en rasteplass med en gruppe fremmede. Når hun kommer over en bortført jente i en bil på parkeringsplassen, utløser det en kamp med livet som innsats for å finne ut hvem av dem som er kidnapperen.
I spenningsthrilleren “No Exit” blir Darby Thorne, en ung kvinne på vei til et familienødsfall, strandet i en snøstorm og tvunget til å søke ly på en rasteplass med en gruppe fremmede. Når hun kommer over en bortført jente i en bil på parkeringsplassen, utløser det en kamp med livet som innsats for å finne ut hvem av dem som er kidnapperen. Regissert av Damien Power fra et teleplay av Andrew Barrer & Gabriel Ferrari basert på Taylor Adams’ roman fra 2017 og produsert av PGA-prisvinner Scott Frank. Med Havana Rose Liu, Danny Ramirez, David Rysdahl, Mila Harris og Dennis Haysbert.