From Hell
I 1888 herjet Jack The Ripper i London. Når flere av gatens løse fugler blir angrepet og drept, tar inspektør Fred Abberlines i bruk sine synske evner for å stoppe ugjerningsmannen. Med Johnny Depp og Heather Graham.