The Hand that Rocks the Cradle
Annabella Sciorra spiller Claire Bartel, en opptatt kone, mor og karrierekvinne hvis familie havner i stor fare når hun ansetter Peyton Flanders (Rebecca De Mornay), en tilsynelatende perfekt barnepike med en hemmelig agenda.
Gjør deg klar for ulidelig spenning med en av de aller mest nervepirrende og omtalte thrillerne! Annabella Sciorra spiller Claire Bartel, en opptatt kone, mor og karrierekvinne hvis familie havner i stor fare når hun ansetter Peyton Flanders (Rebecca De Mornay), en tilsynelatende perfekt barnepike med en hemmelig agenda. Innen Claire oppdager den dødelige planen til Peyton, kan det allerede være for sent å redde seg selv og familien. Fra den oppslukende starten til det uforglemmelige klimakset, leverer denne kritikerroste filmen en sensasjonell blanding av spenning, skrekk og overraskelser!