Dark Water
Mystiske lyder, stadige lekkasjer av mørkt vann og andre merkelige hendelser fra den tomme leiligheten ovenpå sender Dahlia på en skremmende og mystisk jakt, en som slipper løs en strøm av levende mareritt.
Dark Water med Jennifer Connelly i hovedrollen er en intens, marerittaktig thriller, skrevet av forfatteren av The Ring. Dahlia Williams (Connelly) har vært igjennom en opprivende skilmisseprosess og en bitter konflikt om omsorgen til datteren. Nå er hun fast bestemt på å legge forholdet til eksmannen bak seg og starte på nytt. Sammen med datteren Ceci flytter hun inn i en rimelig, men sliten leilighet i en forfallen bygård i New York. Snart begynner vannledningene i den kalde, fuktige leiligheten å lekke og mystiske ting begynner å skje. De stadige dryppene og det rennenede vannet blir snart til en flom av mørkt vann som varsler om en skremmende hemmelighet... DARK WATER er basert på den japanske klassikeren ved samme navn og utforsker de mørke sidene rundt hvor langt en mor er villig til å gå for å beskytte sin datter.