Notorious
Denne filmen handler om det utrolige livet og dødsfallet til Christopher “The Notorious B.I.G.” Wallace – som, på bare noen få år, gikk fra gatene i Brooklyn til å bli en av de mest innflytelsesrike hiphop-artistene gjennom tidene.
Notorious viser den bemerkelsesverdige reisen til Christopher “The Notorious B.I.G.” Wallace – som kun på noen få år gikk fra de tøffe gatene i Brooklyn til å bli en hiphop-legende. Mens den skreller av det mytiske imaget elleve år etter hans tragiske død, avslører Notorious den urolige og altfor korte reisen til en gnistrende talentfull, voldsomt bestemt ung mann, hvis uforglemmelige musikk om livet i byen, med rå ærlighet og fengende rim, ble symbolsk for en hel generasjons brutale virkelighet og drømmer om å flykte til noe større.