Raya og den siste dragen
For lenge siden levde mennesker og drager sammen i harmoni i Kumandra. Men da en ondskap truet landet, ofret dragene seg for å redde menneskeheten. Nå, 500 år senere, må den ensomme krigeren Raya finne den legendariske siste dragen for å stoppe de onde kreftene som har kommet tilbake og som igjen truer hennes hjem.