Homeland
En amerikansk soldat antatt drept i Afghanistan, kommer hjem åtte år etter at han ble meldt savnet. Men etter at gleden har lagt seg, oppstår det mistanke om hvorvidt han virkelig er en amerikansk helt, eller om han er en del av en sovende celle som planlegger et terrorangrep.