Justified
I det eksplosive sentrum av handlingen konfronterer den treffsikre U.S. Marshal Raylan Givens mord, narkotika, bankran, mafia, forbryterfamilier, korrupte politikere i ekte Western-stil. Hans ultimate motstander er den slue, komplekse banditten Boyd Crowder, men den virkelige jokeren er Ava Crowder, den mystiske kvinnen revet mellom de to mennene og begge sider av loven.