Agatha All Along
Den beryktede Agatha Harkness har mistet kraften sin etter at en mistenkelig goth-tenåring frigjør henne fra en forstyrret forhekselse. Hun blir interessert når han trygler henne om å ta ham med på den legendariske Hekseveien, en magisk spissrotgang av prøvelser som, om de overlever, belønner hekser med det de mangler. Agatha og tenåringen samler ei desperat heksegruppe og legger ut på Veien...