Wu-Tang: An American Saga
Iscenesatt tidlig på 90-tallet i New York, på høyden av crack-kokain epidemien, følger Wu-Tang: An American Saga, klanens dannelse. Dette er en visjon fra Bobby Diggs, alias The RZA, som streber etter å forene et dusin unge, fargede menn som slites mellom musikk og kriminalitet, men som til slutt stiger opp til å bli den mest usannsynlige av amerikanske suksesshistorier.