Thor: miłość i grom
„Thor: miłość i grom” produkcji Marvel Studios ukazuje Boga Piorunów wraz z Królewską Valkirią, Korgiem i swoją byłą, Jane Foster, która posługuje się Mjolnirem, w starciu z galaktycznym mordercą znanym jako Gorr Rzeźnik Bogów.
„Thor: miłość i grom” produkcji Marvel Studios ukazuje Boga Piorunów w obliczu wyzwania, z jakim dotąd się nie zetknął – konieczności znalezienia wewnętrznego spokoju. Jego wysiłki zostają przerwane przez galaktycznego mordercę znanego jako Gorr Rzeźnik Bogów, który pragnie wymordować wszystkich bogów. Aby mu się przeciwstawić, Thor wzywa na pomoc Królewską Walkirię, Korga oraz swoją byłą, Jane Foster, która – ku jego zdziwieniu – posługuje się jego magicznym młotem Mjolnirem nie gorzej niż on sam. Wspólnie wyruszają w pełną niebezpieczeństw kosmiczną podroż, by rozwiązać zagadkę zemsty Rzeźnika Bogów i powstrzymać go, nim będzie za późno. Błyskające światło może mieć wpływa na wrażliwych widzów.