Trzy detektywki
Kim, Franzi i Marie mają to, o czym inne dziewczyny mogą tylko pomarzyć: klub detektywistyczny! Te odważne, urocze i pewne siebie przyjaciółki rozwiążą najbardziej zawiłą sprawę i zawsze mogą na sobie polegać. Przestępstwa, pierwsze miłości czy problemy z rodzicami? Nie ma takiej zagadki, której nie rozwiążą nad kubkiem gorącej czekolady.
Kim, Franzi i Marie mają to, o czym inne dziewczyny mogą tylko pomarzyć: klub detektywistyczny! Przestępstwa, pierwsze miłości, problemy z rodzicami, szantażyści, kradzieże czy oszustwa internetowe? Nie ma takiej zagadki, której bystra i uparta Kim, wysportowana i pewna siebie Franzi oraz modna i utalentowana Marie nie rozwiążą. I choć czasem ich przyjaźń zostaje wystawiona na próbę, ostatecznie zawsze mogą na sobie polegać i rozgryzą każdą sprawę.