Stan Lee
"STAN LEE" Marvel Studios i uznanego reżysera Davida Gelba to dokument, którego bohaterem jest Stan "The Man" Lee i jego droga do kariery w świecie komiksu i popkultury. Od dzieciństwa Stanleya Liebera po powstanie Marvel Comics, "STAN LEE" opowiada o życiu, karierze i dziedzictwie Stana Lee jego własnymi słowami, poprzez materiały z prywatnych archiwów.
"STAN LEE" Marvel Studios i uznanego reżysera Davida Gelba to film dokumentalny, który opowiada jak Stan "The Man" Lee stał się jedną z najbardziej wpływowych osób w świecie komiksu i popkultury. Od trudnego dzieciństwa Stanleya Liebera po kolosalny sukces Marvel Comics, "STAN LEE" opowiada historię Stana jego słowami, wyłącznie poprzez materiały archiwalne - z prywatnych zbiorów, wywiadów i nagrań audio. Film zgłębia początki Stana i to, co z nich wyniknęło: rozległe uniwersum wielowymiarowych postaci, które rezonują z ludźmi na całym globie. W tym sensie "STAN LEE" jest zarówno opowieścią o komiksie i pasji, jak też intymnym portretem człowieka, jego filozofii i trwałego dziedzictwa.