Mantovani - The King of Strings
Annunzio Mantovani, zwany „Królem Smyczków”, sprzedał 70 milionów płyt, stając się jednym z najwybitniejszych liderów orkiestry wszech czasów. Ten dokument przedstawia historię twórcy charakterystycznego, kaskadowego brzmienia smyczków, które zdominowało muzykę od lat 50. do 70. XX wieku.