Iskrę zmienić w płomień: Hamilton i hip-hop
Hip-hop i Broadway łączą się, by stworzyć „Składankę Hamilton”. Lin-Manuel Miranda otwiera się na temat swojej miłości do hip-hopu i musicali, która zaowocowała powstaniem składanki Hamilton". Gwiazdy rapu — Busta Rhymes i Nas, a także raperka, piosenkarka i pisarka Dessa oraz ikona kultury Angie Martinez opowiadają o tym, jak „Hamilton” wpłynął na artystów i społeczność.
Hip-hop i Broadway łączą się, by stworzyć „Składankę Hamilton”. Lin-Manuel Miranda otwiera się na temat swojej miłości do hip-hopu i musicali, która zaowocowała powstaniem składanki. Wraz z innymi twórcami opowiada o tym, jak „Hamilton” wpłynął na artystów i społeczeństwo, a ze składanki stał się musicalem, tylko po to, by znów wrócić do swoich korzeni. W rozmowach artyści ze „Składanki Hamilton” — wielcy raperzy Busta Rhymes i Nas, piosenkarka i pisarka Dessa oraz ikona kultury Angie Martinez opowiadają o wrażeniu, jakie zrobił na nich "Hamilton", a także o tym, co wpłynęło na stworzenie ich wersji piosenek z musicalu.