Dołącz do Shauna i jego Stada w nowej, ekscytującej serii miniprzygód na farmie Mossy Bottom. Od strzelaniny na brukselki z niesfornymi Świniami, przez latawcową katastrofę, po grę w tenisa stołowego, która doprowadzi do nieoczekiwanej podróży. Niezależnie od komizmu sytuacji Shaun z pewnością wywoła salwy śmiechu.