Samotna kobieta, która znajduje ukojenie w codziennym rozwiązywaniu krzyżówek, zdaje sobie sprawę, że odpowiedzi do haseł są wszędzie wokół niej. W ważnym dla siebie dniu zaczyna dostrzegać rozwiązania w otaczającym ją świecie. Zastanawia się, czy to magia, czy przypadek, czy może coś zupełnie innego.