Help Point
Młodzi mężczyzna i kobieta gubią swoje samochody na ogromnym parkingu lotniskowym. Jego próby oczarowania kobiety nie idą zgodnie z planem, gdy oboje zostają zmuszeni przebywać w mało pomocnym punkcie obsługi klienta.