Dramat, Romans
Aby pocieszyć pogrążoną w żałobie matkę, syn wyrusza na sentymentalną misję: zamierza odtworzyć jej ulubione zdjęcie, które zrobiła jego zmarłemu ojcu i które jest dla niej najdroższą pamiątką.