R.J. Decker
RJ Decker, skompromitowany fotograf i były więzień, próbuje sił jako prywatny detektyw w barwnym, lecz niebezpiecznym świecie Południowej Florydy. Rozwiązuje sprawy – od nieco dziwnych po kompletnie absurdalne. Pomagają mu była dziewczyna-dziennikarka, jej żona-detektyw oraz tajemnicza protektorka. Ta kobieta z przeszłości może okazać się jego największym sojusznikiem... albo biletem w jedną stronę za kratki.