A Better You
By podbić serce dziewczyny swoich marzeń, nieśmiały introwertyk o imieniu Douglas korzysta z pomocy klona. W tym dystopijnym, neosteampunkowym świecie, każdy może zamówić „A Better You” – ulepszoną wersję siebie, w postaci w pełni konfigurowalnego, stworzonego z ożywionej materii klona. Jednak to, czy nowa, podkręcona wersja Douglasa zrobi wrażenie na jego ukochanej, pozostaje na razie zagadką.