Happy People
W świecie, gdzie o poziomie szczęścia decyduje liczba na karku, Kristóf czeka na obowiązkowy coroczny pomiar. Jego wynik to problematyczne 21 – zaledwie punkt powyżej krytycznego minimum. Jeśli spadnie poniżej 20, czeka go spotkanie z władzami.