Everything Looks Better in the Sunshine
Patsy to sympatyczny i lubiany strażnik miejski. Pewnego dnia, gdy przechodzi przez ulicę, potrąca go rowerzystka. Patsy musi teraz przeprowadzić dochodzenie, by odnaleźć dziewczynę swoich marzeń, tę która w niego wjechała.