Weekendowa rodzinka
Co weekend Fred opiekuje się córkami: Clarą (16 lat), Victoire (13 lat) i Romy (10 lat). W tygodniu dziewczynki mieszkają z mamami. Fred zakochuje się w Emmie, kanadyjskiej psycholożce dziecięcej, która dołącza do szczęśliwej rodzinki.
Szesnastoletnia Clara jest córką Laurence, która prowadzi kawiarnię wraz ze swoją żoną i przybranym synem, trzynastoletnia Wiktoria to córka dyrektorki korporacji, a mamą dziesięcioletniej Romy jest hiszpańska aktorka Helena. Tata dziewczynek, fizjoterapeuta Fred, zajmuje się dziećmi od piątku do niedzieli. Mężczyzna zakochuje się w Emmie, klientce, którą przysłała do niego Laurence. Pół roku później Emma wprowadza się do niego i córek. Wspólnie tworzą szaloną, weekendową rodzinę.