Wyrusz w bliską i osobistą podróż z wielokrotnie nagradzanym platyną artystą muzyki klubowej, Zeddem. Podróżuj z jego najbardziej zagorzałymi fanami, gdy odkrywa nowe rejony z albumem „True Colors”, dając występy, jakich nigdy wcześniej nie dawał.