The Florence Foster Jenkins Story
Nazywano ją „najgorszą piosenkarką wszech czasów”, a jednak na jej koncerty w Carnegie Hall przychodziły tłumy. Film ten bada zagadkę Florence Foster Jenkins, której śpiew był tak okropny, że stał się fascynujący, a także ujawnia piękną muzykę, którą słyszała w głowie.