Mira: nadworna detektyw
W odległej krainie inspirowanej kulturą Indii, nadworna detektyw, odważna i pomysłowa Mira niesie pomoc zarówno koronowanym głowom, jak i zwykłym mieszkańcom królestwa.
W odległej krainie inspirowanej kulturą Indii, nadworna detektyw, odważna i pomysłowa Mira niesie pomoc zarówno koronowanym głowom, jak i zwykłym mieszkańcom królestwa. W towarzystwie księcia Neela, swojej kuzynki Prii i dwóch mangust - Mikku i Chikku, Mira bada ślady i rozwiązuje każdą zagadkę!