Kończy się oferta 6 maja
Przeżyj zapierający dech w piersiach finałowy koncert światowej trasy „Intense” Armina van Buurena. Uznany przez krytyków za jego najlepszy występ, ten film koncertowy oddaje energię, widowiskowość i emocje legendarnego DJ-a u szczytu jego możliwości, zapewniając niezapomnianą noc.