Wild Icons of Iberia
Na Półwyspie Iberyjskim żyją zwierzęta, których siła od wieków inspirowała mity. Film ten ukazuje życie orłów przednich, kozic górskich i wilków, odkrywając, dlaczego te dzikie ikony były czczone od czasów prehistorycznych aż po dziś.