Lee & Cindy C.
Muzyk grunge’owy Lee i piosenkarka pop Cindy C. stają na życiowym rozdrożu. On ma dość swojej kapeli, a ona desperacko chce zerwać z wizerunkiem słodkiej idolki. W tej czarnej komedii o rockowych marzeniach i nieprzewidywalnej miłości rodzi się między nimi niezwykła więź.