Będąc lustrzanym odbiciem rzeczywistości, film T R Y ukazuje jej fragmenty, które, podobnie jak samo życie, można oglądać z różnych perspektyw. Dzięki temu widzowie mają szansę dostrzec w nim samych siebie, zarówno w znanych im aspektach, jak i w zupełnie nowych. Film prowokuje do różnorodnego i wzbogacającego dialogu na temat przyjaźni, dojrzałości oraz poszukiwania własnej tożsamości.