Dramat, Science fiction
Camille, dwudziestopięcioletnia studentka antropologii, z trudem podnosi się po rozstaniu i silnie polega na lekach przeciwlękowych. Pewnego wieczoru, przytłoczona, zwraca się do najlepszej przyjaciółki, neurobadaczki, która pozwala jej wypróbować eksperymentalne urządzenie stworzone do leczenia lęku.