Człowiek kontra rekin
Biolog morski i wynalazca kombinezonu do pływania z rekinami, Jeremiah Sullivan, chce zostać ugryziony przez śmiercionośnego rekina tygrysiego i przeżyć.
40 lat po wynalezieniu opancerzonych kombinezonów, które chronią nurków przed atakami mniejszych gatunków rekinów, biolog morski Jeremiah Sullivan mierzy się z głodnymi rekinami młotami i śmiercionośnymi rekinami tygrysimi, aby zmierzyć siłę ich ugryzienia, siłę ciała i zdolność do przeżuwania zaawansowanych materiałów, aby stworzyć nowy pancerz, który przetestuje, wchodząc w niszczycielskie szczęki ponad 4-metrowego rekina tygrysiego.