Irene's Ghost
Iain miał zaledwie trzy lata, gdy zmarła jego matka, Irene. Z powodu rodzinnego milczenia była jedynie duchem w jego życiu. Dziesięciolecia później narodziny jego własnego dziecka inspirują go do odkrycia prawdy o niej w tej w emocjonalnej historii detektywistycznej, która odtwarza utracone życie w filmie i animacji.