X-Men: Mroczna Phoenix
Gdy Jean Grey zostaje uderzona przez tajemniczą kosmiczną siłę, która przemienia ją w ikoniczną Mroczną Phoenix, X-Men muszą się zjednoczyć, aby stawić czoła najstraszliwszemu jak dotąd wrogowi – jednej spośród nich.