Aladyn i król złodziei
Całe miasto z niecierpliwością wyczekuje ślubu Aladyna i Dżasminy, lecz czterdziestu legendarnych rozbójników za wszelką cenę chce zepsuć uroczystość.
Spełnia się nasze trzecie życzenie – Aladyn wystąpi w swojej ostatniej przygodzie. Tuż przed ślubem Aladyna i Dżasminy uroczystość przerywa czterdziestu niesławnych rozbójników. Szukają jednego ze ślubnych prezentów, którym okazuje się być tajemnicza wyrocznia. Jej zdaniem ojciec Aladyna żyje. Chłopak wyrusza na poszukiwania i ze zgrozą odkrywa, że ojciec jest Królem Złodziei – hersztem bandy czterdziestu rozbójników. Łotry chcą z pomocą wyroczni odnaleźć legendarną złotą rękę Midasa.