Komedia, Animacja
Świnki z Bad Piggies powracają! Zobacz, jak te zielone łobuzy radzą sobie z codziennymi problemami. Krótkie, zabawne odcinki, bez dialogów, zrozumiałe dla każdego. Świetna zabawa dla fanów Bad Piggies i Angry Birds.