TENGOKU-DAIMAKYO
W 2024 roku ruiny Japonii zamieszkują surrealistyczne potwory, a ocalali ludzie walczą o przetrwanie. Kiruko postanawia spełnić ostatnie życzenie tajemniczej umierającej kobiety, by zabrać jej syna Maru do miejsca zwanego Niebem.
W 2024 roku w postapokaliptycznym świecie ruiny Japonii zamieszkują surrealistyczne potwory, a ocalali ludzie walczą o przetrwanie. Kiruko, która zamieszkuje Nakano i para się dorywczymi pracami, postanawia spełnić ostatnie życzenie tajemniczej umierającej kobiety, by zabrać jej syna Maru do miejsca zwanego Niebem. Maru jest przekonany, że spotka tam swojego sobowtóra.