Goło i wesoło
Grupa bezrobotnych robotników w dotkniętej kryzysem środkowej Anglii postanawia zarobić jako tancerze w stylu Chippendales, co powoduje w ich życiach mnóstwo komicznych komplikacji.
Robert Carlyle i Tom Wilkinson są gwiazdami uznanej komedii o sześciu bezrobotnych mężczyznach, którzy szukają sposobu na zarobek. Zainspirowani przez objazdową grupę męskich striptizerów postanawiają zbić fortunę, organizując własny pokaz striptizu – z jedną małą różnicą. Zamierzają pójść na całość i rozebrać się do naga! Czy wystarczy im jednak determinacji?