Miszmasz
Spin-off popularnego serialu "Czarno to widzę". Rainbow Johnson wspomina swoje dorastanie w mieszanej rodzinie w latach 80. oraz dylematy, przed którymi - nie chcąc się sprzeniewierzyć wyznawanym wartościom - stanęli jej bliscy po przeprowadzce na przedmieścia. Rodzice Bow, Paul i Alicia, dla dobra rodziny opuszczają hipisowską komunę i mierzą się z wyzwaniami życia w nowej odsłonie. Bow i jej rodzeństwo próbują się odnaleźć w nowej szkole, gdzie nie są postrzegani ani jako czarni, ani jako biali.