Dusiciel z Bostonu
„Dusiciel z Bostonu” to thriller kryminalny w reżyserii wielokrotnie nagrodzonego Matta Ruskina. To oparta na faktach historia pionierskich reporterek, które w latach 60. nagłośniły sprawę wstrząsających morderstw Dusiciela z Bostonu. Loretta McLaughlin, dziennikarka gazety „Record American”, jako pierwsza odkrywa powiązania między zabójstwami. Gdy liczba ofiar rośnie, Loretta wraz z przyjaciółką z redakcji, Jean Cole, próbują rozwikłać sprawę, mimo że na każdym kroku muszą borykać się z seksizmem. Mimo to bohaterki za wszelką ceną usiłują dociec prawdy, ryzykując własnym życiem.