Kończy się oferta 6 maja
Spidey i jego super-kumple łączą siły, by wspólnie łapać złoczyńców i ratować potrzebujących. Poznaj ekipę chłopaków i dziewczyn w służbie dobru, którzy pomagają Spidey'emu ratować świat!