Mega Spider-Man
Peter Parker dwa lata temu został Spider-Manem. Nick Fury, dyrektor T.A.R.C.Z.Y., oferuje Peterowi szansę trenowania i zostania Mega Spider-Manem, pracując z czworgiem innych nastoletnich superbohaterów.
Peter Parker dwa lata temu został Spider-Manem. Uratował w tym czasie wiele istnień i walczył z superzłoczyńcami, ale wciąż uczy się, jak być superbohaterem. Nick Fury, dyrektor T.A.R.C.Z.Y., oferuje Peterowi szansę trenowania i zostania Mega Spider-Manem oraz pracę z czworgiem innych nastoletnich superbohaterów. W tej historii o dorastaniu Peter będzie musiał radzić sobie z trudnymi relacjami ze swoimi kolegami i mentorami, aby lepiej zrozumieć swoje przeznaczenie.